lördag 1 maj 2010

Sjuk valborg


Här har vi sjukstuga för hela slanten!
Började torsdag kväll när jag var hos Izza och käkade sushi, Patrik ringde och sa att Theo spytt ner hela sängen.
Vad faaaasen, tänkte jag. Inte igen! Bara 3 veckor sen vi hade den skiten ju. Pratade med min kusin på nätet och frågade om de blivit magsjuka, och mycket riktigt...så det var därifrån vi fick det när vi hälsade på i onsdags. Sen på natten kunde jag inte sova, mådde bara mer och mer illa och sen på morgonen började det roliga för mig med. Låg däckad hela dagen igår, ont i hela kroppen och frossade och bara jag satte mig upp började jag må jätteilla. Så Patrik fick sköta buggen och det var väl inte det roligaste kanske, stackarn han bara spydde och bajsade hela tiden och gnällde missnöjt. Vad gör man?? Finns ju ingenting man kan göra i det läget! Är så frustrerande :(

Nu mår jag bättre, har fått i mig en kopp te och en macka och känner att det är förbi även om man är rätt så mör i kroppen. Buggen har druckit både saft och blåbärssoppa så han är piggare han med. Verkar inte bli sådär dåligt som förra gången tack och lov. Lite roligt är det iallafall, Patrik som tyckte vi var så mesiga igår (för han har ju aldrig haft magsjuka och trodde att han var immun, ja han har propsat så länge på att han aldrig kan få det), i morse fick han minsann stiga upp och besöka toan och då inte med baken först. Haha, stackarn. Men jag gottar mig lite ändå :) Så nu ska han då ligga och mesa sig hela dagen. Och vi vet ju alla hur killar blir...tusen ggr värre än vad verkligheten är.

På måndag blir det Luleå! Ska bli underbart :) och det blir nog inga problem att komma iväg. Vi stannar en vecka, så himla skönt. Då blir det busa med Malin och Tessan!

1 kommentar:

  1. Jävla va vi ska busa!!! =) Kul att du kommer upp gumman! Men dra inte med dig nån magsjuka!!=P Syns snart!! POSS

    SvaraRadera