onsdag 12 maj 2010

Mysa vidare hemma...


Då var vi hemma igen efter en härlig vecka hemma hos mommo.
Theo har trivts enormt bra med alla, men tyvärr var det gnällperiod till tusen just den veckan. Skulle gissa att det är tänder på g för det där extremgnället hör inte till vanligheterna. Han har visat alla sin aktiva sida :) inte en lugn stund är det. Mormor och morfar var båda trötta efter bara någon timme med honom. Mommo orkar inte riktigt hjälpa mig som förut :) haha. Men det är okej för jag känner att jag orkar, bara jag får mina små pauser ibland. Flygresan hem var rätt jobbig då han gallskrek mest den sista halvtimmen, han hade inte sovit sedan morgonen och kunde inte heller sova i min famn på flyget.

Så underbart att det är långhelg den här veckan! Det njuter vi av :) Jag håller på att övertala karln här hemma att vi ska åka utomlands en vecka. Ville först att vi skulle åka i slutet av maj för det finns så billiga resor och är inte tokvarmt, men svårt för Patrik med ledighet. Så nu satsar vi på slutet av augusti istället. Frågade pappa om de var sugna att följa med oss och han tyckte det var en kanonidé, så jag hoppas det går i lås. Just nu har vi ögonen på Fig tree bay, Cypern. Det vore inte fel alls! Nu sover buggen så ska fortsätta kolla resor och fixa i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar