måndag 29 mars 2010

Trötter



Nu är vi inne i nån ny fas igen verkar det som. Då ska det återigen vaknas på nätterna, och helst också två gånger för att göra det hela ännu roligare. Vadå sova? Det är väl överskattat! Lika bra att man börjar kliva upp senast 5.30 också så man kan fånga dagen :)

Andra hyss som är på tapeten nu är att ställa sig upp i vagnen och vägra sitta, rulla runt så mycket man kan och slita av sig mössan också. Haha ibland funderar jag om vi ska inhandla en bebis-tvångströja. Kanske får åka förbi psyket idag och se om det finns nån till övers. En riktig BUSE det är vad min son är!

Bus i ögonen!

Igår hade vi besök av Patriks familj, eller halva den. Två syskon saknades. Var och fikade på ett ställe här i Sumpan och Theodor blev busig på en gång när vi satte oss ner där. Började flirta med två kvinnor i bordet bredvid och skrattade med sina två små tänder. De tyckte han var så söt! Och sa: "- Men guuuud vad han är lik dig!". Första gången jag hört det. Men buggen är faktiskt mycket mer lik mig nu än sin pappa. Och när vi tittar på bebiskort så är jag och Theo nästan kopior, förutom att jag hade mer och mörkare hår.

Idag får vi besök av Erika och Pauline som åker ända från Uppsala för att hälsa på oss. Så kul att ses igen! Vi träffades ju minst 2 ggr i veckan tidigare så nu har det känts att man är mer ensam. Abstinens efter folk!

Oh! Vet ni! I veckan ska vi göra det som alla gjort för flera år sedan. Köpa oss en platt tv! :) Det ni!

3 kommentarer:

  1. Han är verkligen lik dig! :P

    Och du, vi har fortfarande vår tjock-TV från -84...hoppas på att den ska gå sönder i flytten :)

    SvaraRadera
  2. Jovisst är han lik mammsen :) Å så söt!
    Fin bild.. Ögonen lyser verkligen bus!


    Haha, ja då är det på tiden att skaffa platt-tv.

    SvaraRadera