torsdag 18 mars 2010

Tvättis en baggis


Idag är det tvättstugeförmiddag. Kan det bli enklare? Ta med sig hela tvättkorgen, kliva ut en meter utanför ytterdörren och åka hiss två våningar ner till källaren och bara ploppa i all tvätt. Vilken pärs det var förut när tvättstugan låg i ett helt annat hus...man vägrade ju tvätta förrän det verkligen var kris. Ibland var det så illa så att vi åkte iväg och köpte nya underkläder bara för att slippa! Haha!

Theo går runt soffbordet varv efter varv...verkar aldrig tröttna på det. Lilla buggen han är så mysig. Förkylningen på väg bort och inte lika ont i tänderna nu. Så det var en bra natt också. 18.30 - 06. Det är vi verkligen nöjda med :) Jag var så trött igår så jag gick och la mig kl 21! Och somnade som en stock.

Ikväll kommer mamma hit. Yaaaaay! Det ska bli skönt, få tid för att fixa färdigt här hemma och lata sig lite extra. Tänkte ta mig till Nautilus imorgon och inviga träningen här i Sumpan. Det ligger bara 400 m härifrån. Imorgon blir det också att åka iväg till Uppsala och gå på Aromamassage på Uppsala lilla Spa. Fick presentkort där från några på jobbet när jag slutade i somras. Men har inte riktigt funnits tid att utnyttja det innan.

Lördag blir det firande av persiska nyåret hemma hos faster. Längtar redan till maten! :) Blir nog väldigt trevligt. Imorgon kväll tänkte jag och Patrik gå ut och käka på ett ställe vi spanat in här i Sundbyberg. Finns hur många restauranger som helst! Mycket mys! Blir nog lite vin också. Alltid gött.


Längtar tills såna här dagar ute i solen...(strunta i magen)

Myyyyys



1 kommentar:

  1. tack :)! det blir en fyra på munkebergsgatan (mjölkudden). det kommer nog bli toppen tror jag, skönt med liten mer plats tillskillnad från den vi har nu :)

    SvaraRadera