söndag 19 september 2010

Jobb, jobb och jobb!

Vad det är underbart att jobba!
Två veckor har passerat på mitt nya jobb och det är bara så himla kul. Allt jag gör och allt som händer är så spännande och roligt. Vi jobbar mot mål tillsammans. Alla hjälper varandra och vi strävar efter att bli duktigare och bättre hela tiden. Så bra stämning och framåtanda.
Det kan man ju inte direkt säga om hur det var på förra jobbet nej. Landstinget, not my cup of tea.
Trivs verkligen toppenbra :)

Ikväll är det valvaka, spännande! Jag tror ju att Alliansen vinner med tanke på hur det har sett ut på senaste, men man kan ju aldrig vara säker. Det har varit ett svårt val i år tycker jag...känner att jag har fått en del andra perspektiv sen förra gången jag röstade. Så nu var det inte alls självklart. Röstade inte samma som sist.

Idag blev det en tripp till Ikea för att köpa lite smått och gott. Nästa vecka tänkte jag att vi skulle inhandla en matta och lampa...hoppas det blir av!


Hittade denna film på hårddisken...typ ett år sen jag tittade på den. Lilla lilla Buggen!! 2 dagar gammal.

1 kommentar:

  1. Åhh, så liten Theo var!!! Nu blir man ju bebissjuk :)

    /Malin

    SvaraRadera